1. Definitii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre PANTOFI PLUS SRL  prin intermediul magazinului virtual www.pantofiplus.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres al PANTOFI PLUS  SRL . Folosirea acestui site, implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

 

 

2. FACTURARE– plati si livrare

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Livrare - vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator. Transport – Ambalare- Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre vanzatorul de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

 

 

3. GARANTIILE SI DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.pantofiplus.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, cu respectarea conditilor de garantie conforme legislatiei in vigoare.  Pantofiplus  asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. Garantia comerciala a produselor Pantofiplus.ro este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
Produsele deteriorate  pe perioada garantiei vor fi returnate la PantofiPlus  prin PANTOFI PLUS SRLC  la adresa str Baru Mare nr 5, sect 1, Bucuresti..
 Remedierea produsului va avea loc în termen de 10 zile de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Pantofiplus  nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, in urmatoarele cazuri:

- stocul initial pus la dispozitie s-a epuizat sau se constata ca produsul comandat prezinta un defect, motiv pentru care vanzatorul va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda si se obliga sa anunte cumparatorul in cel mai scurt timp despre situatia aparuta.

- In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date,  Pantofiplus isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

 

 

4. RETURNAREA PRODUSELOR


13.1. "Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Consumatorul are obligatia insa de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor" conf. O.UG. 34/2014, art. 14, alin. (2). 
13.2. "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. 
Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: culoare, dimensiuni, tip de piele, adaugara/scoatere accesorii, toc, culoare talpa, etc si se transmit in scris pe mail sau in comanda efectuata.
Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul. Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului solicitat la comanda.
13.3. Clientul este obligat sa notifice Pantofiplus.ro , intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin email la adresa (office@pantofiplus.ro) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
13.4. Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala (valabil pentru articolele de incaltaminte). In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Coletul va fi trimis inapoi catre client.
13.5. Orice retur dupa o perioada mai mare de 14 zile calendaristice de la receptia produselor este considerata expirata.
13.6. In cazul returnarii produsului, acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care prezinta defecte  precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna. 
13.7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract a consumatorului. Restituirea contravalorii produselor se face prin urmatoarele modalitati: 
- mandat postal (caz in care sunt necesare urmatoarele informatii: Nume si prenume, adresa conform CI, CNP)
- transfer in cont (caz in care sunt necesare urmatoarele informatii: Nume titular cont, cont IBAN)
Din valoarea sumei returnate se va retine costul transportului suportat de Pantofiplus.ro la expedierea coletului (este valabil pentru situatiile in care ati beneficiat de transport gratuit si returnati integral comanda sau mai mult de jumatate din valoarea acesteia). Valoarea retinuta se calculeaza in functie de tariful practicat de firma transportatoare si formatul expeditiei (plic sau colet).
13.8. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie sa aibe o valoare egala sau mai mare, decat valoarea produsului returnat. 
13.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
13.10. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs. 
13.11. Confirmarea de receptie retur se transmite in scris pe mail in termen de 48 de ore de la primirea si verificarea coletului.

5. SECURITATE DATELOR PERSONALE SI A INFORMATIILOR

Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Vanzator numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti. Vanzatorul garanteaza confidentialitatea acestor informatii.